Бодхідхарма і чай

Бодхідхарма і чай

Бодхідхарма надає психоделічний ефект. В еволюції людської свідомості було багато пробудження, але Бодхідхарма особливий, він височить, як Еверест. Бодхідхарма надає психоделічний ефект. В еволюції людської свідомості було багато пробудження, але Бодхідхарма особливий, він височить, як Еверест. Навіть Гаутаму Будду неможливо зіставити з Бодхидхармой. Будда приходить до вас, тихо і непомітно, але коли до вас приходить Бодхідхарма, він стрясає вас до самої основи. ОШО

ШАОЛІНЬ

Легендарний обитель Шаолінь був заснований в 5 столітті н. е. і вважався впродовж всієї своєї історії - храмом китайських імператорів. Віддалений від мирської суєти, багато з шаолиньских затворників були знаменитими філософами, чайними майстрами, воїнами, вченими і лікарями. Це були найкращі уми Китаю свого часу: легендарний китайський звіздар І Сін, відомий мандрівник і укладач буддійський сутр на китайську мову Сю-ань Цзан і ""чудотворний даос і маг"" лікар Чжань Чжі.

Однак, за 1500 річну історію монастиря Шаоліня, перший серед великих і легендарних - безсумнівно, є - Бодхідхарма.

Бодхідхарма (Дамо або Перший Патріарх) - центральний і самим міфологізований образ не тільки монастиря Шаолінь, традиції Чань буддизму, а й всієї китайської культури. Бодхідхарма - уособлення пробудження Майстри, образ живої традиції і символ духовної трансформації людини.

В наш час, практично в кожному буддійському храмі на Сході, можна зустріти статую або вигляд Бодхидхарми, де Майстер на бамбуковому стеблі переправляється через бурхливий океан - це метафора пробудження Ума, як Майстер долає «море сансари і своє знання» і досягає «іншого берега - нірвани ».

Легендарный обитель Шаолинь

ЗАГАДКА

Бодхідхарма - це унікальний символ: практично весь дискурс про Майстра, може бути піддано критиці. Чи справді Дамо медитував дев'ять років в печері Шаолінь? Чи справді він, відкрив цілющі властивості чаю? Чи створив Дамо шаолиньское військове мистецтво? Чи писав він тексти з теорії медитації?

Бодхідхарма - це символ духовної дисципліни і чистоти. Бодхідхарма - ключ / метафора до пошуку своєї внутрішньої природи чистого серця і розуму, і тому все, що розповідається про Первопатріархе Чань - швидше за віра, ніж історія. Бодхідхарма - центр і дух Чань буддизму, він втілення її недвойственной ясності і розуміння, глибокої медитації і відчуженості від метушливого світу.

ЛЕГЕНДА

Як свідчить легенда, коли Бодхідхарма прибув до Китаю, з Північної Індії, він був вражений тим, що китайські ченці не практикують медитацію, а задовольняються лише вивченням Сутр і теорією Просвітлення. При цьому тільки медитація, індивідуальний досвід може очистити розум і пробудити свідомість Будди всередині людини.

Перший Патріарх Дамо на особистому прикладі показав монахам, які трепетно вірили в теоретичне знання сутр, що істинний сенс буддизму - не книжної розуміння, а особистий індивідуальний досвід медитації. Дамо видаляється в печеру в горах Суншань, де він 9 років медитував обличчям до стіни, доводячи на власному досвіді, що для досягнення стану Будди немає необхідності читати сутри, а головне це реалізація «спокою і ясність свідомості».

Бодхідхарма після 9ти років в печері, став засновником традиції Чань і дав імпульс розвитку медитації чань (на палі випассана або на санскриті випашьяна), як головного методу очищення серця і розуму. І хоча техніки медитації (санс. Дх'яна) і раніше застосовувалася в буддизмі, але ні в одній традиції, медитація на спокій розуму не осмислювалася в якості єдиного методу досягнення стану Будди.

Первый Патриарх Дамо

ЛЕГЕНДА ПРО ЧАЙ

Бодхідхарма, не тільки перший Патріарх Чань, але і один з головних образів у чайній культурі нарівні з автором «Чайного Канону» Лу Юем і міфічним Нефритовим Імператором Шен Нуном. Завдяки Бодхидхарме - чай і чайна церемонія - в буддійських монастирях стали символом Просвітлення, чистоти, енергійності і здоров'я. Чай став певною зовнішньої проекцією внутрішнього медитативного зростання.

Дев'ятирічна споглядання Бодхидхарми в печері - сформувала цілий спектр багатьох легенд і переказів, в яких Майстер під час глибоких стадій медитації (джана / чань / дзен), досяг не тільки Просвітлення, але і відкрив властивості чаю і сформулював принципи ушу і цигун.

Одна з легенд розповідає про те, що саме Перший Патріарх Дамо відкрив властивості чаю. Під час дев'ятирічної медитації в печері, Бодхідхарма під час споглядання, дійшовши до глибинних шарів розуму втратив концентрацію і заснув. Після пробудження, Бодхідхарма був настільки на себе зол, що відрізав свої повіки і кинув їх на землю. Однак, на землі з століття Майстри моментально з'явився чайний кущ.

ТРИ ДОБРОДЕТЕЛИ ЧАЯ В БУДДИЗМЕ

ТРИ ЧЕСНОТИ ЧАЮ В буддизмі

Перша чеснота чаю - здатність чаю піднімати дух. Чай природний енергетик, допомагає підтримувати свідомість ченців у фокусі, під час медитації і живить тіло вітамінами і усуває відчуття апетиту.

Друга чеснота - чай стимулює процеси травлення. У буддійських монастирях строгий раціон харчування - після 12ти монахам заборонено їсти. У такій ситуації монахам тільки і залишається, що тримати себе в тонусі за допомогою чаю. Ось чому багато буддійські майстри живлять справжню любов до чаю і вважають що Чань і Чай оного смаку.

Третьою чеснота - чай дозволяє людині, під час медитації проявити принцип У-вей (медитативна пасивність) - стримувати негативні реакції розуму, приборкати пристрасть, бажання, і досягти внутрішнього спокою.

facebook icon
instagram icon
telegram icon

Приймаємо до сплати: